logo

Základní informace

 Rozdělení žáků do oddělení školní družiny: 

Oddělení Jméno vychovatelky Složení oddělení Učebna
1.oddělení Mrázková Eva 1.A + 1/3 2.A ŠD1
2.oddělení Štěpánková Kateřina 1.B  ŠD2
3.oddělení Laštovičková Jana 1.C + 1/3 2.A  3.B
4.oddělení Kramlová Ilona 2.C + 1/3 2.A 1.B
5. oddělení Jozová Miroslava 3.A + 1/2 3.B  ŠK
6. oddělení    Šimáková Elen 3.C + 1/2 3.B   3.C
7. oddělení Ondráčková Markéta 4.A + 4.B 4.B

 

Odchody žáků ze ŠD:

12.00 – vestibul školy (po vyučování, nejdou do ŠD)

12.55 – vestibul školy (po vyučování, nejdou do ŠD)

———————————————————————————-

13.15 – 1.A,B,C boční vchod ŠD

13.30 – 2.A,C boční vchod ŠD

13.45 – 3.A,B,C boční vchod ŠD

14.00 – 4.A,B boční vchod ŠD

————————————————————————————

15.30 – 1.A,B,C boční vchod ŠD

15.40 – 2.A,C boční vchod ŠD

15.30 – 3.A,B,C  vestibul školy

15.40 – 4.A,B vestibul školy

Poté se vždy 2 oddělení stabilně slučují do koncových skupin, koncová družina je do 17,30 hodin a děti odcházejí postranním vchodem ŠD.

—————————————————————————————————————————————————-

Vedoucí školní družiny :

Eva Mrázková, 777479031, mrazkova@zsjeseniova.cz.

Pracovnice školní družiny: Eva Mrázková, Miroslava Jozová, Ilona Kramlová, Elen Šimáková, Jana Laštovičková, Kateřina Štěpánková, Ondráčková Markéta, asistentka Pliskova Dana

Kontakt na vychovatelky ŠD: mrazkova@zsjeseniova.cz, jozova@zsjeseniova.cz, kramlova@zsjeseniova.cz, simakova@zsjeseniova.cz, stepankova@zsjeseniova.cz, lastovickova@zsjeseniova.cz, ondrackova@zsjeseniova.cz, pliskova@zsjeseniova.cz – asistentka


Úhrada za školní družinu
  • měsíčně 200,- Kč (úhrada vždy do 15.dne v měsíci), pouze ranní ŠD 100,- Kč měsíčně.
  • možnost platby ve dvou splátkách 1000,-Kč (I. pololetí šk. roku) + 1000,-Kč (II. pololetí šk. roku)
  • číslo účtu 2000792369/0800, na který se úhrada posílá
  • variabilní symbol obdrží žáci u svých třídních učitelů
Řád školní družiny
  • Školní družina je určena pro žáky 1.- 4. ročníku, na žádost rodičů a pokud to kapacita družiny dovolí, mohou být zařazeni i žáci 5.ročníku.
  • Do ŠD je žák přijímán na základě vyplněné přihlášky od rodičů a zaplaceného poplatku (vždy do 15. dne v měsíci).
  • Provozní doba ŠD:

1. Ranní provoz:  pondělí – pátek od 6,30 do 7,45 hodin, příchod žáků nejpozději v 7,30 hodin. 

2. Odpolení provoz:  pondělí – pátek do 17,30

  • Oddělení se naplňují do počtu 27 žáků denně přítomných. Do jednoho oddělení lze zapsat maximálně 30 pravidelně docházejících žáků.
  • V zápisním lístku a notýsku ŠD rodiče vyplňují odchody žáka a způsob odchodů. Notýsek ŠD žáci obdrží na začátku školního roku a slouží ke komunikaci mezi rodiči a vychovatelkami.
  • Žádáme, aby rodič vždy psal do notýsku přesný čas odchodu dítěte ze ŠD.
  • V případě, že má dítě odcházet po obědě, bude v notýsku uvedeno: NEJDE DO ŠKOLNÍ DRUŽINY. Odchody po obědě zajišťují třídní učitelé.
  • Mimořádný samostatný odchod žáka musí být uveden v žádosti o uvolnění, která je dostupná v dokumentech školní družiny. Na telefonické žádosti a SMS nebude brán zřetel !
  • Odhlášení žáka je možné pouze písemně, a to odhláškou dostupnou v dokumentech školní družiny.
  • Náplň práce ŠD obsahuje činnosti odpočinkové, zájmové a rekreační, pobyt venku a další aktivity. Vypracovávání domácích úkolů je možné pouze se souhlasem rodičů od 15.30 a od 2. ročníků.
  • Týdenní plány jednotlivých oddělení se zveřejňují na nástěnkách v chodbě ŠD, mají motivační charakter pro děti a informativní pro rodiče.
  • Zodpovědnost za žáka v době provozu ŠD mají vychovatelky ŠD. Vychovatelka ranní družiny vede docházkový sešit, kam denně zapisuje čas příchodu jednotlivých dětí do ŠD. Po ukončení ranní družiny vychovatelka odvádí v 7:40 hod. všechny děti do šatny, odkud v 7:45 děti odchází do tříd. Po vyučování přebírá vychovatelka děti od třídní učitelky/vyučující. Děti jsou již naobědvané. Vychovatelka zkontroluje odchody žáků a zaznamenává je do docházkového listu. Při odchodu na kroužky si přebírá děti vedoucí jednotlivých kroužků. Odchody ve 13.30, 15.30 a po 15.50 hodině řídí vychovatelka a předává děti přímo rodičům.
  • Vychovatelky dbají při pobytu dětí v ŠD na dodržování pitného režimu a zvýšené hygieny.
  • Na žáky ŠD se vztahuje vnitřní režim školy. Při jeho soustavném porušování může být dítě ze ŠD vyloučeno.

 

Kritéria pro přijetí žáků do školní družiny 2020/2021
  1. Přijetí do školní družiny (ŠD) není nárokové a rozhoduje o něm vedení školy.
  2. Žáci jsou do ŠD přijímáni do naplnění kapacity (180 žáků), na základě vyplněné přihlášky a zápisního lístku, který lze doplnit až na počátku školního roku. Přihlášku a zápisní lístek odevzdejte nejpozději do 24.6.2021 ve vestibulu školy. ZŠ Jeseniova si je vědoma dodržování zásad souvisejících s obecně platným nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR). Uvedené osobní údaje na zápisním lístku a přihlášce do ŠD budou zpracovány ZŠ Jeseniova, Praha 3 jako správcem osobních údajů v souladu s článkem 13 GDPR.
  3. Na později podané přihlášky bude brán zřetel pouze při nenaplnění kapacity školní družiny.
  4. Přednostně budou přijímáni žáci 1.- 4. ročníku.
  5. Pokud nebude naplněna kapacita školní družiny, budou přijímáni i žáci 5. ročníku.
  6. V případě, že počet přihlášek bude vyšší, než počet volných míst, o přijetí do školní družiny rozhodne losování.
  7. Do školní družiny nemusí být přijat žák, jehož zákonní zástupci řádně a včas neplatili v minulých letech poplatky ŠD, případně žák, který závažným způsobem porušil řád školní družiny.
Dokumenty školní družiny ke stažení:

Žádost-o-uvolnění-ze-ŠD

Odhláška-ze-ŠD-od-2018

 

Kroužky – informace na 1. pololetí

Kroužky v 1.pololetí šk.r. 2021-2022 budou opět probíhat pod záštitou agentury KROUŽKY, tel: 770 696 096, praha@krouzky.cz, podrobnější informace najdete vždy na: www.krouzky.cz. Informace o přihlašování Vám budou včas oznámeny.

Akce školní družiny 2021/2022

Krokodýlí ZOO Praha ( 2.skupiny 13.00-15.00) – termíny 10.3. a 18.3.2020 jsou zrušeny, nahrazeny budou září – říjen 2021.